Asistenţă managerială şi secretariat

Dezvoltarea aptitudinilor de asistenta manageriala în vederea gestionarii eficiente a activitatii de birou.

Perioada: 5 zile
 Inscrieri: curs deschis

Cui se adresează?
Asistenti manageri, secretari si sefi de birou/departamente, consilieri în probleme de informare si documentare, arhivisti ai institutiilor, inspectori de specialitate în cadrul birourilor de resurse umane, secretari în cadrul birourilor de relatii cu publicul pentru institutiile de stat si pentru firmele private.

De ce să participi?
Obiectivul central al cursului vizeaza dezvoltarea aptitudinilor de asistenta manageriala în vederea gestionarii eficiente a activitatii de birou. Participantii vor obtine o diploma personalizata în domeniul asistentei manageriale si de secretariat.

Abilităţi dobândite
Competentele profesionale ce vor fi dobândite prin participarea la curs sunt:
• Elaborarea informatiilor scrise
• Tehnica comunicarii
• Organizarea documentelor
Competentele metodologice ce se vor valorifica prin acest curs se refera la:
• Gestiunea timpului si autogestiunea
• Conducerea prezentarilor (modul corect de prezentare)
• Comunicarea în cadrul companiei
Gestionarea resurselor si informatiilor sustin capacitatea organizatorica si de planificare a activitatii în vederea atingerii profitabilitatii si cresterea eficientei.

Tematica cursului
• Comunicarea verbala si non-verbala
• Utilizarea eficienta a mijloacelor de comunicare
• Etica comunicarii la telefon
• Comunicarea pe email
• Comunicarea cu interiorul si exteriorul companiei
• Utilizarea însemnelor scrise ale companiei
• Organizarea activitatii zilnice

Detalii
Durata: 10 ore

Taxa de participare: 240 lei + TVA. În pret sunt incluse pauze de cafea si suportul de curs.

Inscrieri: curs deschis